OWOCOWY PUCHAREK Z JOGURTEM

OWOCOWY PUCHAREK Z JOGURTEM

Desery w pucharkach lubią wszyscy! Galaretki, owoce, bita śmietana, ciasteczka… eh… Ale trzeba pomyśleć, że nie wszystkim one służą. Moim bioderkom z pewnością szkodzą! Zatem odchudziłam nieco tradycyjne desery pucharkowe i wyszło mi fajne danie, które z powodzeniem może być zarówno pełnowartościowym śniadaniem, jak i deserem!

PRZEPIS

Składniki (na jedną porcję)

jogurt naturalny mały kubeczek
łyżeczka miodu
ok. 0,5 szklanki ulubionych płatków bez cukru (musli, płatki pszenne, otręby, płatki owsiane)
ok. 3/4 szklanki pokrojonych w kostkę owoców (ja wybrałam: jabłko, gruszkę, kiwi, pomelo, pomarańczę) + ulubione owoce suszone (u mnie: rodzynki, śliwki, gruszki)

Przygotowanie

Jogurt mieszamy z miodem. W pucharku układamy: 2 łyżki jogurtu, warstwę płatków, warstwę owoców, jogurt, płatki, owoce – i tak do wyczerpania zapasów 😉

RADY!

Deser można posypać prażonymi na suchej patelni ziarnami słonecznika lub dyni.

Skomentuj

