KONKURS

KONKURS

Obiecałam sobie, że jak fanpage mojego bloga na facebooku osiągnie 300 fanów – pomyślę nad jakimś konkursem! Trochę się zbierałam 🙂 Ale wreszcie jest! Konkurs jak najbardziej wiosenny i wielkanocny 🙂
Zasady są bardzo proste.
Na zdjęciu powyżej zamieściłam kolaż z wycinkami zdjęć z bloga. Waszym zadaniem będzie odpowiedzieć – w komentarzu pod tym wpisem – jakie potrawy są na zdjęciu 🙂 Ważne!
1. Zdjęcia mają być podpisane dokładnie tak, jak zatytułowany jest wpis na blogu.
2. Żeby było prościej – zdjęcia wybrałam z wpisów z ostatnich 3 miesięcy – także, nie musicie długo grzebać.
3. Konkurs trwa od 16.03.2014 – 31.03.2014 (do północy).

4. Wyniki ogłoszę na początku kwietnia – tak, aby nagroda dotarła jeszcze na długo przed świętami :-D
5. Z prawidłowych odpowiedzi zostanie wybrany zwycięzca, który będzie mógł ozdobić stół pięknymi, ręcznie wykonanymi ozdobami wydzierganymi przez utalentowaną panią (i moją serdeczną psiapsiółę) – Edytę Karasińską. W zestawie: serwetka, 3 „pokrowce” na jajka i kurka, która wygląda obłędnie położona na jajku. Zestaw jest idealny do wielkanocnego koszyka, lub – na świąteczny stół! Ja jestem nim zachwycona i już zamówiłam wersję dla siebie 😀 Na zdjęciu – w „pokrowcach” są mandarynki 😉

NAGRODA W KONKURSIE
Będzie mi bardzo miło, jak zechcecie dołączyć do mnie na fb https://www.facebook.com/pages/Pot%C5%82uczona-Literatka/645212672156318?ref=hl  i udostępnić informację o konkursie – ale nie jest to warunek uczestnictwa w konkursie 🙂

14 thoughts on “KONKURS

  1. To znowu ja 😉
    A oto moje odpowiedzi:
    1. Cannelloni ze szpinakiem 🙂
    2. Oponki z serem 🙂
    3. Kasza manna na mleku 🙂
    4. Kotlety z bialej fasoli 🙂
    5. Tarta z kremem karpatkowy i gruszkami 🙂
    6. „Stefanka” na herbatnikach 🙂
    A usmiechy po nazwach to moja radosc, bo jedna tylko nazwe musialam sprawdzic i prosze zgadnac ktorą. Pozdrawiam cieplo 🙂

  2. Powiem tylko, że nie kasza 😉 I oczywiście do zakończenia konkursu cisza 😉 i dodam, że już konkurs jest na moim „fejsbukowym” profilu 🙂

  3. Uuuups i na to pytanie to jest jedna bardzo „yntelygentna” odpowiedz – nie wiem 😦 Ja mam ten profil tak zalozony i rzadko uzywany. Musze sie naumiec zapraszac do siebie do grona znajomych (naprawde nie umiem 😦 ) i nadrobimy to moje niedopatrzenie 🙂 I lece na tego „buka”, bo pewna mila osoba skometowala jakis moj wpis 😉 Pozdrawiam 🙂

  4. Witam. Moje odpowiedzi:
    1.cannelloni ze szpinakiem
    2.oponki z twarogiem
    3. kasza manna na mleku
    4. kotlety z białej fasoli
    5.tarta z kremem karpatkowym i gruszkami
    6. „stefanka” na herbatnikach

  5. 1. Cannelloni ze szpinakiem
    2. Oponki z twarogiem – swoją drogą pyszne 🙂
    3. Kasza manna na mleku – uwielbiam
    4. Kotlety z białej fasoli
    5. Tarta z kremem karpatkowym i gruszkami – muszę wypróbować 😉
    6. “Stefanka” na herbatnikach

    Pozdrawiam Asieńko 🙂
    P.S. Ucałuj Igora ode mnie 🙂

  6. 3 jednak musiałam sprawdzić, bo nie byłam pewna nazw 🙂
    Zdj. 1.: Cannelloni ze szpinakiem
    Zdj. 2.: Oponki z serem
    Zdj. 3.: Kasza manna na mleku
    Zdj. 4.: Kotlety z białej fasoli
    Zdj. 5.: Tarta z kremem karpatkowym i gruszkami
    Zdj. 6.: „Stefanka” na herbatnikach
    Pozdrowienia świąteczne – u nas dziś Dzień Matki 😉

Skomentuj

