WYNIKI KONKURSU

Konkurs okazał się zbyt trudny 😉 Tylko 2 odpowiedzi były prawidłowe (nie brałam pod uwagę drobnych literówek w odpowiedziach). Oto prawidłowe odpowiedzi:

1. Cannelloni ze szpinakiem
2. Oponki z serem
3. Kasza manna na mleku
4. Kotlety z białej fasoli
5. Tarta z kremem karpatkowym i gruszkami
6. “Stefanka” na herbatnikach

Najwięcej trudności przysporzyły oponki – które są nazwane na blogu „oponki z serem” a nie „oponki z twarogiem”! A radziłam – sprawdzać tytuły wpisów 😛

Mój wybór będzie zatem oczywisty: KONKURS WYGRYWA OSOBA, KTÓRA JAKO PIERWSZA PODAŁA PRAWIDŁOWE ODPOWIEDZI 🙂

Pani Mario- Podpowiadaczko – proszę o kontakt na maila askakozub@op.pl

Nagrodę wyślę pocztą na podany adres 😀 i nie ukrywam, że liczę na jakieś świąteczne zdjęcia z nagrodą w roli głównej 😉

 

GRATULUJĘ SERDECZNIE Pani Marii, a pozostałym uczestnikom dziękuję pięknie za udział w konkursie i życzę powodzenia następnym razem 😉

11 thoughts on “WYNIKI KONKURSU

  1. Problem z oponkami polegał na tym, że były na blogu racuchy, trochę podobne i to sprawdzałam 🙂 Z kaszą problemu nie miałam, bo ja „cielątko” jestem i wszystko mleczne bardzo lubię 🙂

    • A! Ja też z tych mlekolubnych! Na studiach odżywiałam się mlekiem (w postaci owsianki, płatków etc.) i ciastkami francuskimi! 5 lat żywienia jedynie mlekiem skończył się nieładnym liszajem na policzku – skazą białkową 😦 Od tej pory – jadam też inne pokarmy 😉

  2. Ja takie „cielątko” wszystkożerne jestem, ale owsianka na śniadanie, fajna rzecz 🙂 Jajecznicą śniadaniową też nie gardzę, a najepiej jak na domowym smalcu ze skawarkami (podobno niezdrowe, ale smaczne) 😉 Wychodzę z założenia, że najbardziej niezdrowe jest życie, a jedzenie, jak smakuje, nie może szkodzić 🙂

Skomentuj

