WITAMINOWE SMOOTHIE

???????????????????????????????Bardzo potrzebowałam takiego wzmocnienia. Listopad daje się we znaki 😦
Do mojego smoothie wybrałam:
KIWI – to genialny owoc na jesienne pluchy. Nie dość, że oczyszcza organizm, uodparnia, pomaga zwalczać wirusy, daje ulgę przy przeziębieniach, skracając czas infekcji, to na dodatek poprawia humor i zapobiega depresji! Ma zbawienny wpływ na serce. Polecane jest szczególnie osobom chorym na cukrzycę lub tym odchudzającym się!
BANANA – dodałam, ponieważ jest łagodnym owocem (polecanym nawet ‚wrzodowcom’ takim jak ja), dodaje sił, uspokaja, i nadał kremowej konsystencji.
GRUSZKĘ – bo jest słodka i niskokaloryczna, pomaga odczyścić organizm z toksyn, zawiera dużo potasu i witamin.
CYTRYNĘ – a właściwie jej sok, bo jestem przeziębiona 😦
MIÓD – wiadomoooo 😉

Powstał pyszny odżywczy napój. Tego mi było trzeba.

PRZEPIS

(na 2 porcje)
1 banan
ok. 4 sztuki kiwi
sok z połowy cytryny
mała gruszka
ok. 2 łyżki miodu płynnego (zależnie od ‚słodkości’ owoców)

Wszystkie składniki miksujemy w blenderze i gotowe! Smacznego 🙂

10 thoughts on “WITAMINOWE SMOOTHIE

Skomentuj

