Dzień Matki

Tym wierszykiem Igorek wygrał w zeszłym roku konkurs organizowany przez szkolną gazetkę 🙂

„Dzień dla Mojej Mamy”

 

Chociaż jestem jeszcze mały,

bo mam tylko latek siedem,

zrobię dzisiaj coś dla mamy

i dam prezent jej nie jeden.

 

Mama od samego rana

biega, sprząta w całym domu.

Ale nie jest przecież sama –

– ja jej mogę troszkę pomóc.

 

Zrobię jej pyszniutką kawę,

ulubione ciastko dam

i obiecam jej poprawę –

– odtąd – wszystko robię sam!

 

Sam posprzątam pokój

i odrobię lekcje sam.

Chociaż – mam dziwny niepokój,

czy sam radę z wszystkim dam.

 

A więc, jak się pracą zmęczę,

role znowu poodwracam.

Cicho szepnę jej do ucha:

„Bycie mamą to ciężka praca!”.

 

WSZYSTKIM MAMOM (a szczególnie mojej własnej) – WSZYSTKIEGO DOBREGO W ICH DNIU!

Skomentuj

